zamknij X
Ta strona korzysta z plików cookie.

Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki: kliknij tutaj ›

banner
Grafik zajęć Opis lekcji
banner
Opis lekcji
Wzmacnianie i relaks

Gdy pragniesz wzmocnić ciało, podnieść odporność organizmu i zrelaksować się...

...wybierz zajęcia wzmacniające z zakresu form ciało (body) i umysł (mind). Dzięki nim staniesz się silniejsza(y) nie tylko w sensie pracy mięśni, ale przede wszystkim odporniejsza na stres i choroby. Intensywne dotlenianie organizmu pomaga bowiem w odprowadzaniu zbędnych produktów przemiany materii, sprzyja uwalnianiu toksyn i poprawia odżywienie komórek oraz tkanek.

JOGA ASTANGA
Astanga Vinyasa Yoga (czasem nazywana również “jogą tańczących oddechów”) to dynamiczna forma hatha jogi, kładąca nacisk na płynne przejścia między pozycjami jogi (asanami) oraz energetyzujący oddech (ujjayi). Stanowi efektywny i wszechstronny trening na poziomie fizycznym. Zajęcia astangi dają efekt sauny i masażu jednocześnie, oczyszczają i uzdrawiają ciało. Dzięki temu Astanga joga stała się ulubioną formą treningu wielu światowej sławy piosenkarek i gwiazd Hollywood. Każda sesja Astanga jogi to atrakcyjny trening, który:
  • kształtuje zgrabną sylwetkę, rozwija gibkość, siłę i wytrzymałość
  • rozbudza i podnosi naszą witalność
  • oczyszcza i uzdrawia ciało
  • odstresowuje i poprawia samopoczucie
Przeznaczony dla: każdego chętnego Główny cel: wzmocnienie i uelastycznienie całego ciała
PILATES
to system ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa, wykonywany na macie bez przyrządów i dodatkowych akcesoriów. Na tych zajęciach czeka cię świadoma praca z ciałem, gdzie pod kierunkiem wykwalifikowanego trenera samodzielnie wzmacniasz mięśnie, ujędrniasz ciało i pracujesz nad prawidłową postawą. By tego dokonać koncentrujesz się na każdej części ćwiczenia, uważnie stosując się do wszelkich instrukcji prowadzącego zajęcia, dotyczących ułożenia ciała, oddychania, rozluźnienia i napięcia mięśni.
Przeznaczony dla: każdego chętnego Główny cel: wzmacnianie brzucha i pleców (eliminowanie bólów kręgosłupa), poprawa postawy
JOGA 1,5h ASTANGA
Astanga Vinyasa Yoga (czasem nazywana również “jogą tańczących oddechów”) to dynamiczna forma hatha jogi, kładąca nacisk na płynne przejścia między pozycjami jogi (asanami) oraz energetyzujący oddech (ujjayi). Stanowi efektywny i wszechstronny trening na poziomie fizycznym. Zajęcia astangi dają efekt sauny i masażu jednocześnie, oczyszczają i uzdrawiają ciało. Dzięki temu Astanga joga stała się ulubioną formą treningu wielu światowej sławy piosenkarek i gwiazd Hollywood. Każda sesja Astanga jogi to atrakcyjny trening, który:
  • kształtuje zgrabną sylwetkę, rozwija gibkość, siłę i wytrzymałość
  • rozbudza i podnosi naszą witalność
  • oczyszcza i uzdrawia ciało
  • odstresowuje i poprawia samopoczucie
Przeznaczony dla: każdego chętnego Główny cel: wzmocnienie i uelastycznienie całego ciała
TRENING POWIĘZIOWY
celem tego treningu jest ukierunkowanie ruchu na rozluźnienie i odblokowanie struktur mięśniowo-powięziowych we wszystkich płaszczyznach. Trening polega na wykonywaniu dynamicznych, sprężystych ruchów, wymachach kkg i kkd, ćwiczeń propriorecepcji (czucia głębokiego), uwalnianiu punktów spustowych oraz rolowaniu przed i po treningu. Zajęcia kierowane są do osób chcących udoskonalić cechy motoryczne (siłę, wytrzymałość, zwinność i szybkość) w dyscyplinach takich jak, piłka nożna, siatkówka, koszykówka, tenis, badminton, golf itp. Aktywność ta również przeznaczona jest dla klientów z dolegliwościami przeciążeniowymi mięśni, kręgosłupa oraz stawów.
Przeznaczony dla: każdego chętnego Główny cel: rozluźnienie i odblokowanie struktur mięśniowo – powięziowych
AKTYWNY SENIOR
trening o charakterze wytrzymałościowo-siłowym, przeznaczony dla Pań i PANÓW. Dzięki niemu utrzymasz ciało w nienagannej kondycji, wzmocnisz mięśnie, a przede wszystkim zażegnasz ryzyko kontuzji. Gimnastyka to zajęcia przy spokojnej muzyce, łączące cechy rehabilitacji i fitnessu, z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego takich jak: osteoporoza, bóle kręgosłupa, choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe, nadwaga, cukrzyca, choroby układu krążenia i inne.
Przeznaczony dla: osób po 60-tym roku życia Główny cel: wzmocnienie, relaks, rozciąganie, profilaktyka przeciw osteoporozie
ABDO STRETCH
zajęcia łączące techniki rozciągające i relaksacyjne całego ciała, nastawione również na na kształtowanie mięśni brzucha oraz talii. Na zajęciach wykorzystywane są rollery, dzięki którym rozluźnicie mięśnie, a także poprawicie ich elastyczność i kurczliwość.
Przeznaczony dla: wszystkich Główny cel: wzmocnienie, rzeźba dolnych partii ciała oraz rozciąganie
Więcej o fitnesie
Więcej o siłowni
Więcej o saunie
Więcej o masażach
Menu