zamknij X
Ta strona korzysta z plików cookie.

Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki: kliknij tutaj ›

banner
Grafik zajęć Opis lekcji
banner
Opis lekcji
Wyszczuplanie i modelowanie

Jeśli Twoim celem jest wymodelowanie sylwetki, wzmocnienie mięśni i ujędrnienie ciała...

...wybierz zajęcia wzmacniające, które nie są tak intensywne dla Twojego serca, za to znacznie bardziej zmuszają do pracy poszczególne mięśnie. Dzięki nim poprawisz sylwetkę (wymodelujesz newralgiczne miejsca), wyrzeźbisz mięśnie (uzyskasz sportową sylwetkę oraz będziesz silniejsza(y)), ujędrnisz skórę i pozbędziesz się cellulitu (ciało będzie wyglądało bardziej rześko i zdrowiej).

SHAPE
trening wzmacniający i delikatnie rzeźbiący mięśnie całego ciała o średniej intensywności oraz trudności ćwiczeń, gdzie za obciążenie służy nam własne ciało i siła grawitacji. W tej lekcji nie zapomina się o kształtowaniu mięśni ramion, klatki piersiowej, przedramion czy łydek. Brak obciążenia i zwiększona liczba powtórzeń chroni przed nadmiernym uwypukleniem mięśni. To lekcja stworzona specjalnie dla kobiet, które zazwyczaj boją się zbytniego rozwoju masy mięśniowej.
Przeznaczony dla: osób średniozaawansowanych Główny cel: modelowanie ciała, delikatne podkreślenie mięśni
ATC (AntyCelluliT)
celem tych ćwiczeń jest wzmacnianie miejsc, gdzie pojawia się cellulit. Najczęściej są to pośladki, biodra i uda, ale również ramiona, łydki i okolice brzucha. W programie ATC ćwiczenia mają charakter drążący i naprzemienny, co pobudza bieg limfy i usuwanie toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Średnia intensywność zajęć sprzyja uwalnianiu rozłożonego nierównomiernie w grudkach tłuszczu. Dodatkowo efekt ten wspomaga automasaż, który uwalnia te okolice od powstałego napięcia i ujędrnia skórę.
Przeznaczony dla: osób średniozaawansowanych i początkujących Główny cel: rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnianie ciała
ABT (Abdomen, Buttoks, Thighs)
w tym treningu skupiasz się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem ćwiczysz więc brzuch (abdomen), pośladki (buttoks) i uda (thighs). To lekcja o średniej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia, w bezpiecznych, nie obciążających stawów pozycjach. Każda osoba wykonuje tyle, ile jest w stanie, a te które rozpoczynają przygodę z fitnessem – co drugie, bądź czwarte powtórzenie.
Przeznaczony dla: osób średniozaawansowanych i początkujących Główny cel: kształtowanie okolicy talii, wyszczuplanie pośladków i bioder
ACTIVE PUMP
to ćwiczenia ze sztangą, przy muzyce. Powodują poprawę wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodów, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśni, a także skutecznie działają przeciw osteoporozie, która jest efektem nie tylko zmian hormonalnych, ale także siedzącego trybu życia. Choreografia dopasowana idealnie do muzyki skutecznie rekompensuje wysiłek i ciężką pracę, którą wykonujemy, prawie nie zdając sobie z tego sprawy. Spalanie tkanki tłuszczowej trwa nawet do 12 godzin po zakończonym treningu!
Przeznaczony dla: wszystkich: kobiet, mężczyzn, zaawansowanych i debiutantów Główny cel: wzmocnienie kondycji, poprawa wydolności i wytrzymałości organizmu, wzmocnienie mięśni oraz kości, poprawa krążenia
BRAZYLIJSKIE POŚLADKI
trening zainspirowany został charakterystycznym atutem Brazylijek, czyli kształtną i jędrną pupą :) Zajęcia intensywnie przygotowują nasze nogi i pupy do letniego sezonu!
Przeznaczony dla: wszystkich Główny cel: zgrabna i jędrna pupa
SHAPE FUNKCJONALNY
połączenie tradycyjnych zajęć typu Shape z treningiem funkcjonalnym, gdzie traktujemy "LUDZKI ORGANIZM JAKO CAŁOŚĆ". Jest to rodzaj ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie gorsetu mięśniowego, bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na wykonywaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień, przy zwykłych czynnościach. Trening funkcjonalny skupia się mniej na trenowaniu pojedynczych mięśni, np. biceps, brzuch, a bardziej na zyskiwaniu siły z wykonywania ruchów złożonych, wielopłaszczyznowych i wielostawowych. Trening ten pomoże Ci być w życiu codziennym bardziej zwinnym, wytrzymałym i silnym.
Przeznaczony dla: średniozaawansowanych Główny cel: poprawa sprawności mięśni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach
TRENING OBWODOWY
to znakomity trening, podczas którego wzmocnisz i wysmuklisz swoje ciało, spalisz tkankę tłuszczową oraz zwiększysz wydolność układu sercowo-naczyniowego. Podczas zajęć ćwiczymy wszystkie partie mięśniowe, co zapobiega nudzie, a organizm dostaje za każdym razem nowe bodźce do rozwoju. Każda stacja to nowe wyzwanie! W zależności od indywidualnych potrzeb i stanu sprawności fizycznej zarówno obciążenia jak i warianty ćwiczeń mogą być dowolnie modyfikowane. Trening obwodowy to idealne połączenie treningu siłowego i aerobowego. Jeśli znudziły Ci się tradycyjne ćwiczenia na siłowni lub na sali fitness, szukasz nowych wyzwań,chcesz stracić zbędne kilogramy i jednocześnie wymodelować ciało? Ten trening jest idealny dla Ciebie!
Przeznaczony dla: osób średniozaawansowanych Główny cel: kondycja, modelowanie sylwetki
STEP FUNKCJONALNY
łączy w sobie elementy tradycyjnych ćwiczeń na stepie (element cardio treningu) z treningiem funkcjonalnym np.: pompki, przysiady, wykroki itd. Dynamiczna forma zajęć, zmiany tempa oraz przeplatanie choreografii na stepie ćwiczeniami kształtującymi. Trening funkcjonalny to zestawy ćwiczeń wzmacniających , cały nasz gorset mięśniowy - a to on odpowiada za to, że na co dzień trzymamy się prosto i odciążamy kręgosłup. Podczas zajęć mocno pracują zresztą nie tylko mięśnie, ale także stawy. Jednocześnie szybkie tempo zajęć poprawia działanie naszego układu krążenia i zwiększa wydolność organizmu.
Przeznaczony dla: średniozaawansowanych Główny cel: kondycja i poprawa sprawności mięśni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach
AKTYWNE 9 MIESIĘCY
to zajęcia dla kobiet w ciąży zaproponowane przez Katarzynę Sempolską, znaną z programów dla mam i dzieci w TVN Style i prasy dla aktywnych. Program “A9M” bazuje na technice Pilates, Jodze i treningu Body Ball, jest bezpieczną gimnastyką mającą za zadanie przygotować ciebie do trudów porodu i zapewnić ci szybszy powrót do formy w okresie połogu. Wykorzystywane w lekcji piłki zapewniają podparcie, odciążają stawy i uczą wyczucia równowagi. Każde zajęcia kończą się aktywnym relaksem, dzięki któremu poznajesz swoje ciało i uczysz się je rozluźniać. To nieoceniona umiejętność, niezwykle przydatna w trakcie porodu, która pomoże ci się zregenerować i odzyskać siły w przerwie między skurczami.
Przeznaczony dla: przyszłych mam - już aktywnych , jak i tych, które dopiero chcą rozpocząć ćwiczenia, trening dla kobiet w każdym trymestrze ciąży Główny cel: przygotowanie do trudów porodu, poznanie własnego ciała, wzmocnienie organizmu, przyśpieszenie powrotu do kondycji w czasie połogu.
KLUB AKTYWNEJ MAMY
to zajęcia zaproponowane przez Katarzynę Sempolską, autorkę programu „Aktywne 9 Miesięcy”, znaną z programów dla TVN Style i prasy dla aktywnych. Trening ten jest specjalnie przygotowany dla mam z dziećmi w wieku niemowlęcym. Tutaj ćwiczy zarówno mama jak i maluszek ! Umiarkowane tempo zajęć, wykorzystywane piłki (małe i duże), laski, gumy, prostota ćwiczeń, to wszystko powoduje, że są to zajęcia przyjemne i skuteczne.
Przeznaczony dla: mam z niemowlętami: 6 - 8 tyg. po porodzie naturalnym, 12 tyg. po cesarskim cięciu (wymagana konsultacja ginekologa - położnika) Główny cel: zgubienie zbędnych kilogramów, wymodelowanie brzucha oraz wzmocnienie ramion i pleców.
FIT ART
zajęcia Body & Mind zawierające elementy jogi, fizjoterapii, techniki oddychania i relaksacji. Celem jest stopniowe zapewnienie prawidłowego funkcjonowania całego ciała poprzez wzmocnienie i stabilizację wszystkich mięśni.
Przeznaczony dla: każdego chętnego Główny cel: wzmocnienie ciała, stabilizację mięśni, osiągnięcie równowagi wewnętrznej
ZDROWE PLECY
to trening specjalistyczny, oparty na ćwiczeniach wzmacniających, elongacyjnych, oddechowych i rozciągających, dzięki któremu pozbędziesz się wszelkich bóli okolic kręgosłupa, bioder i karku, a wzmacniając mięśnie brzucha, grzbietu i pośladków – zadbasz nie tylko o sylwetkę, ale i prawidłową postawę ciała. W efekcie poczujesz się zdrowiej, będziesz lepiej się prezentować i wyglądać.
Przeznaczony dla: osób początkujących i średniozaawansowanych Główny cel: wzmacnianie mięśni tułowia, niwelowanie bólu oraz rozciąganie kręgosłupa, korygowanie postawy
AKTYWNY SENIOR
trening o charakterze wytrzymałościowo-siłowym, przeznaczony dla Pań i PANÓW. Dzięki niemu utrzymasz ciało w nienagannej kondycji, wzmocnisz mięśnie, a przede wszystkim zażegnasz ryzyko kontuzji. Gimnastyka to zajęcia przy spokojnej muzyce, łączące cechy rehabilitacji i fitnessu, z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego takich jak: osteoporoza, bóle kręgosłupa, choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe, nadwaga, cukrzyca, choroby układu krążenia i inne.
Przeznaczony dla: osób po 60-tym roku życia Główny cel: wzmocnienie, relaks, rozciąganie, profilaktyka przeciw osteoporozie
TBC (Total Body Conditioning)
to zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pozbywanie się tłuszczyku i pracę nad poszczególnymi mięśniami, bez żadnej taryfy ulgowej. W tej lekcji instruktorzy wykorzystują wszelkiego rodzaju sprzęt wzmagający pracę mięśni. Dzięki temu przyspieszasz moment uzyskania zdrowego, wysportowanego ciała. Dodatkowo, zastosowane w treningu obciążenie – sprzyja zatrzymywaniu wapnia i zapobiega rzeszotnieniu kości.
Przeznaczony dla: osób zaawansowanych i średniozaawansowanych Główny cel: kształtowanie sylwetki, sprawność, wzmocnienie kości
ABDO STRETCH
zajęcia łączące techniki rozciągające i relaksacyjne całego ciała, nastawione również na na kształtowanie mięśni brzucha oraz talii. Na zajęciach wykorzystywane są rollery, dzięki którym rozluźnicie mięśnie, a także poprawicie ich elastyczność i kurczliwość.
Przeznaczony dla: wszystkich Główny cel: wzmocnienie, rzeźba dolnych partii ciała oraz rozciąganie
Więcej o fitnesie
Więcej o siłowni
Więcej o saunie
Więcej o masażach
Menu