zamknij X
Ta strona korzysta z plików cookie.

Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki: kliknij tutaj ›

banner
Grafik zajęć Opis lekcji
banner
Opis lekcji
Kondycja i spalanie

Gdy interesuje Cię wysoka sprawność, chcesz spalić kalorie i pozbyć się nagromadzonej tkanki tłuszczowej...

...wybierz zajęcia kardio, w których przeważają wysiłki o charakterze tlenowym (aerobowym). Dzięki nim wzmocnisz serce i układ krążenia (wejście na 4 piętro nie będzie już dla Ciebie żadnym problemem), poprawisz koordynację i zwinność (łatwiej będzie Ci wykonywać różne prace), zwiększysz wytrzymałość (bieg czy jazda na rowerze przez dłuższy czas nagle okażą się dla Ciebie niezwykle łatwym zadaniem).

ZUMBA
to fuzja tańca i aerobiku. Bardzo dynamiczna i ekscytująca lekcja z kombinacją rytmów latynoskich takich jak: salsa, cumbia, samba, taniec brzucha i wiele innych. Poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o kondycję i doskonałe samopoczucie.
ZUMBA jest łatwa i efektywna dla wszystkich:)
Przeznaczony dla: wszystkich Główny cel: kondycja, modelowanie sylwetki
TRENING OBWODOWY
to znakomity trening, podczas którego wzmocnisz i wysmuklisz swoje ciało, spalisz tkankę tłuszczową oraz zwiększysz wydolność układu sercowo-naczyniowego. Podczas zajęć ćwiczymy wszystkie partie mięśniowe, co zapobiega nudzie, a organizm dostaje za każdym razem nowe bodźce do rozwoju. Każda stacja to nowe wyzwanie! W zależności od indywidualnych potrzeb i stanu sprawności fizycznej zarówno obciążenia jak i warianty ćwiczeń mogą być dowolnie modyfikowane. Trening obwodowy to idealne połączenie treningu siłowego i aerobowego. Jeśli znudziły Ci się tradycyjne ćwiczenia na siłowni lub na sali fitness, szukasz nowych wyzwań,chcesz stracić zbędne kilogramy i jednocześnie wymodelować ciało? Ten trening jest idealny dla Ciebie!
Przeznaczony dla: osób średniozaawansowanych Główny cel: kondycja, modelowanie sylwetki
STEP FUNKCJONALNY
łączy w sobie elementy tradycyjnych ćwiczeń na stepie (element cardio treningu) z treningiem funkcjonalnym np.: pompki, przysiady, wykroki itd. Dynamiczna forma zajęć, zmiany tempa oraz przeplatanie choreografii na stepie ćwiczeniami kształtującymi. Trening funkcjonalny to zestawy ćwiczeń wzmacniających , cały nasz gorset mięśniowy - a to on odpowiada za to, że na co dzień trzymamy się prosto i odciążamy kręgosłup. Podczas zajęć mocno pracują zresztą nie tylko mięśnie, ale także stawy. Jednocześnie szybkie tempo zajęć poprawia działanie naszego układu krążenia i zwiększa wydolność organizmu.
Przeznaczony dla: średniozaawansowanych Główny cel: kondycja i poprawa sprawności mięśni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach
STEP & SHAPE
dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu stepów - zarówno w części pierwszej, o charakterze rozgrzewki, jak i drugiej, podczas wzmacniania poszczególnych partii mięśniowych. Podczas rozgrzewki wykorzystywane są podstawowe kroki połączone w krótki, nieskomplikowany układ. Po niej następuje część właściwa oparta na ćwiczeniach wzmacniających, przy jednoczesnym utrzymaniu pracy cardio przez cały czas trwania zajęć. Wpływają one korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacniają układ oddechowy. Wykorzystywanie podczas zajęć różnorodnych przyborów jak ciężarki, gumy, obciążniki, hantle czy piłki, podnosi ich efektywność, a zajęcia są urozmaicone i co najważniejsze kompleksowo modelują sylwetkę.
Przeznaczony dla: początkujących i średniozaawansowanych Główny cel: kondycja i wzmacnianie
TURBO SPALANIE
to dynamiczne, intensywne zajęcia ukierunkowane na spalanie dużej liczby kalorii i poprawienie wydolności. Powoduje podkręcenie metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej jeszcze po zakończeniu treningu.
Przeznaczony dla: średniozaawansowanych Główny cel: kondycja i modelowanie
TABATA
to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Pozwala na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, dotlenia całe ciało i mocno podkręca matabolizm, efekt spalania tłuszczu utrzymuje się jeszcze kilkanaście godzin po zakończonym treningu!
Przeznaczony dla: średniozaawansowanych Główny cel: spalanie tkanki tłuszczowej, dotlenienie całego organizmu
Więcej o fitnesie
Więcej o siłowni
Więcej o saunie
Więcej o masażach
Menu